Publikation ‹ Zurück

The management of desmoid tumours: A joint global consensus-based guideline approach for adult and paediatric patients

Autor:

Alman, Ben,Attia, Steven,Baumgarten, Christina,Benson, Charlotte,Blay, Jean-Yves,Bonvalot, Sylvie,Breuing, Jessica,Cardona, Ken,Casali, Paolo G.,van Coevorden, Frits,Colombo, Chiara,Dei Tos, Angelo P.,Dileo, Palma,Ferrari, Andrea,Fiore, Marco,Frezza, Anna M.,Garcia, Jesica,Gladdy, Rebecca,Gounder, Mrinal,Gronchi, Alessandro,Haas, Rick,Hackett, Sam,Haller, Florian,Hohenberger, Peter,Husson, Olga,Jones, Robin L.,Judson, Ian,Kasper, Bernd,Kawai, Akira,Kogosov, Vlada,Lazar, Alex J.,Maki, Robert,Mathes, Tim,Messiou, Christina,Navid, Fariba,Nishida, Yoshihiro,Palassini, Elena,Penel, Nicolas,Pollock, Robert,Pieper, Dawid et al.

Art des Beitrags:
Fachartikel (Tagungsband)