Mo., 26.09.2022

Witten, University Witten/Herdecke, Main Building- D.492

Summer School on "Research Methods in International Public Health"

The summer school on "Research Methods in International Public Health" will i) introduce rigorous public health research methods, ii) inform about current public health debates, iii) explore the role of public health in decision-making, and iv) deepen critical thinking skills in public health to the participants. The sessions will be conducted by the resource persons from the University of Tartu, Estonia, the University of Latvia, Latvia, James P Grant School of Public Health, BRAC University, Bangladesh, the Khesar Gyalpo University of Medical Sciences of Bhutan, and the University Witten/Herdecke, Germany.

Termin :
Mo., 26.09.2022, 10:30 Uhr
Veranstaltungsort:

Witten, University Witten/Herdecke, Main Building- D.492

Veranstalter:

Interdisziplinäres Zentrum für Versorgungsforschung und der Friede Springer Stiftungsprofessur für globale Kindergesundheit.

Anmeldung:

The deadline for registration is September 15th. Please send a CV with a brief paragraph about your motivation (150-200 words) to izvf@uni-wh.de.

Ansprechpartner Kontakt:

Dr. Farzana Yasmin: farzana.yasmin@uni-wh.de